środa, 31 grudnia 2014

Prolog

Bitwa

Krew

Broń

Morderstwa

Wrzaski

Cięcia

Rozpacz

Nieumiłowanie...
Ale i:



Śmiech

Radość

Przyjaźń

Szczęście

Szaleństwo

Taniec

Zabawa

Przyjaciele

 

Jak łatwo streszczyć moje życie w ośmiu słowach ( śmiech )...

Jak łatwo zniszczyć jego drugą część, pierwszą ( znowu śmiech, śmiech szaleństwa )

Jestem Elektra, Kate Miligan, ale spoko, mówcie mi El.

Chcecie abym streszczyła uczucia towarzyszące niszczeniu mojej szczęśliwszej strony życia? Ależ proszę, przecież nie będę wam żałować, prawda? Przyjaciele tak nie robią...Tak samo wrogowie. ( Śmiech, Śmiech... )

 

 

 



Zdziwienie

Strach

Pośpiech

Nadzieją

Wybuch

Przerażenie


Rozpacz

Ostatnia szansa

Jeszcze więcej krwi

Wrzask, mój wrzask

( Omdlenie )

. . .

( Pobudka )

Zrozumienie

Nienawiść

Złość

Poprzysiężenie zemsty

Mojej zemsty

Mojej...



Przedstawiam wam prolog.
Cóż, dupy nie urywa, ale grunt, że jest ;)
Rozdziały pierwszy i drugi są już napisane. Zastanawiam się czy wstawić rozdział pierwszy, być może jutro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz